Deklaracja dostępności

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sulejowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://bip.zsckuwsulejowie.pl.

Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji strony:

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji:
Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny.

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiszowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do:
Teresa Sarlej

Do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś elementu ma prawo każdy. Zażądad udostępnienia informacji można także za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu itp. Osoba zgłaszająca żądanie powinna podad swoje dane, żądanie powinno zawierad wskazanie o którą stronę lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określid dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizowad żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. W przypadku braku możliwości dotrzymania tego terminu, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może byd dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponowad alternatywny sposób dostępu do informacji. 

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu dostępu do informacji, wnoszący żądanie może złożyd skargę w sprawie zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej. Jeżeli wskazana wyżej procedura zostanie wyczerpana można złożyd wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich. 

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Dostosowanie budynków

Do budynku prowadzą trzy wejścia: od ulicy Milejowskiej , od ulicy Polnej i od ulicy Malinowej.

Dostosowanie wejść do budynków

Do budynku prowadzą trzy punkty dostępowe: wejście główne mieści się od strony wschodniej, pozostałe dwa wejścia mieszczą się od strony północnej i zachodniej. Przy wejściu głównym podjazd dla osób z niepełnosprawnościami tylko przy pomocy asystenta. Wjazd dla wózków jest od strony ul. Polnej. Na parterze budynku dostępne są korytarz i pomieszczenia (sale lekcyjne, sala gimnastyczna, gabinety dyrekcji, sekretariat, szatnie) oraz toalety, w tym dla osób niepełnosprawnych. Rozkład pomieszczeń umieszczony jest na tablicy informacyjnej na parterze.

Dostosowanie korytarzy

Są oznaczenia kontrastowe, oznakowane za pomocą naklejek i żółtych pasów. W szkole nie ma pętli indukcyjnych. Korytarze, balustrady w budynku szkoły są zgodne z prawem budowlanym. Budynek ma trzy kondygnacje, Nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych lub słabo widzących, nie ma możliwości korzystania z tłumacza języka migowego

Dostosowanie schodów

Schody, balustrady w budynku szkoły są zgodne z prawem budowlanym. Budynek ma trzy kondygnacje

Dostosowanie wind

Nie ma wind umożliwiających osobom niepełnosprawnym dostanie się na wyższą kondygnacje.

Dostępność pochylni

Podjazd umożliwiający wejście do budynku szkoły przy pomocy asystenta.

Dostępność platform

brak

Dostosowanie parkingów

Parking zwykły, brak wyznaczonego miejsca dla osób o szczególnych potrzebach.

Dostosowanie toalet

Toalety na wszystkich kondygnacjach są dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Prawo wstępu z psem asystującym

Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Dostępność informacji głosowych

brak

Dostępność pętli indukcyjnych

brak

Dostępność tłumacza języka migowego

brak

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 09 kwietnia 2021 10:36
Dokument wprowadzony do BIP przez: Teresa Sarlej
Ilość wyświetleń: 482
31 marca 2025 16:23 (Teresa Sarlej) - Aktualizacja deklaracji dostępności.
31 marca 2025 16:22 (Teresa Sarlej) - Aktualizacja deklaracji dostępności.
31 marca 2025 12:39 (Teresa Sarlej) - Aktualizacja deklaracji dostępności.